Ronda - Reisverslag uit Ronda, Spanje van Jos & Liesbeth - WaarBenJij.nu Ronda - Reisverslag uit Ronda, Spanje van Jos & Liesbeth - WaarBenJij.nu

Ronda

Door: Jos

Blijf op de hoogte en volg Jos & Liesbeth

22 Oktober 2012 | Spanje, Ronda

Hola amigos,

Een beetje tot verdriet van Liesbeth hebben we vandaag afscheid genomen van het luxieuze hotel in Conil. Dat Liesbeth later op de dag niet meer verdrietig zou zijn kon ze toen nog niet bevroeden.

Eenmaal onderweg hebben we bij de eerste de beste benzinepomp de wagen een grote schoonmaakbeurt gegeven. Na het zandhappen van gisteren was dat hard nodig.

Onderweg veranderde de omgeving al gauw in een bergachtig gebied. Een waar genot om door heen te rijden. Niet alleen vanwege de prachtige vergezichten maar ook omdat de wegen beter zijn dan dat ik had verwacht. Helemaal fijn was dat er haast geen verkeer op de weg was, dus konden we lekker rustig aan doen. Scheelt ook weer in de bekeuringen!

Ronda is echt heel mooi: een heel oud stadje met een rijke (en afwisselende) geschiedenis. We waren al vroeg in Ronda eenheden dan ook flink gewandeld en van alles bezichtigd. Aan het eind van de middag liepen we door een winkelstraat en viel het Liesbeth d'r oog "opeens" op een tassenwinkel. Als door een magneet getrokken was ik Liesbeth kwijt... Ik zal maar niet beschrijven hoe, maar opeens hadden we een tas gekocht. Het verdriet van vanmorgen was helemaal verdampt.

Lekker op een terrasje tapas gegeten onder het genot van een lekkere sangria. Hmmm. Hierna weer een ander terrasje, zo de dag heerlijk voortgezet. Vandaag zonder gekke avonturen...

Ronda is beslist een aanrader.

• 22 Oktober 2012 - 21:57

Jeanette:

Leuk jullie ervaringen en foto's te volgen.
    Het geluk van het vinden van een tas door Liesbeth was natuurlijk voorbestemd en dat heb jij onbewust geweten door deo volente te gebruiken de dag voor jullie naar Ronda gingen ;-)

• 23 Oktober 2012 - 10:57

Karin:

Prachtige foto's!
    Leuk dat Ronda jullie ook zo bevallen is.

• 23 Oktober 2012 - 20:00

Bep En Piet:

Een memorabele "Ronda"- dag de 22e !
    Leuke dingen gedaan, mooie natuur en voor het eerst "GEEN ONGEIN".
    Wij hopen dat het zo verder gaat !!!
    Groeten van ons.
    B&P